Måndag kväll

Blir ännu en ganska lugn kväll, sitter lite vid datorn nu som ni märker, sen nu blir det BB, och sen blir det nog att slökolla lite på the Big bang theory som jag tankade ner i dag ^^ Lite smårolig serie (asgarvar bara hela tiden) så ni borde slänga ett öga på den.

I morgon blir det ännu en lugn dag, verkar inte bli någon grillning på kvällen, men vi får se om det blir något av det. Annars får vi väl ta det någon helg när det är varmare väder!
Funderar starkt på att sandpappra mina jeans i morgon också. Låter konstigt, men hellre att göra hål i ett par gamla byxor som där ändå redan är hål i, än att köpa ett par nya för 500 spänn bara för att ha ett par jeans med hål i... Det gäller att tänka ekonomiskt när allt är så dyrt ;)

Har förresten bränt mig också idag :( På bröstet, riktigt drygt. Men ska ändå ut om det är fint väder i morgon, får smörja in mig rejält så går det bra!
Hoppas ni haft en härlig måndag och att början på ert lov har varit skön!
Puss på er! ♥


Vissa dagar är man snyggare än andra ;)
Ett och ett halvt år gammal bild, hell yeah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0