Påsklov!

Då har påsklovet börjat, och jag inledde det med att sova. Till halv tolv. Väldigt länge sen jag gjorde det, på både gott och ont ;)
Aja, efter lite frukost och lite tevetittande blev det ut i det underbara vädret!! Solade, läste, käkade hemmagjord isglass, gjord på Coca cola, ändå gott!
Tror dock att jag får ta det lite lugnt med solandet annars kommer jag nog bränna skinnet av mig. Ska börja använda solkräm!
I kväll blir det nog träning och lite så.
Tisdag, blir förhoppningsvis ännu en dag med sol. Kanske även grillning med lite polare på kvällen, hoppas på det! :) Kommer i så fall bli riktigt roligt!
Nä, nu ska jag ta och gå ut lite igen, tänkte bara uppdatera lite.
Puss på er! ♥


Ett stycke nykomling på Katte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0