Sol och håliga jeans

Ännu en härlig dag med sol och värme ute!
Har dock inte varit ute så mycket än, har ätit frukost inne, och har även sandpapprat mina jeans. Det blev helt okej, gjorde inte så mycket just nu, får se om jag gör om dom mer senare.
I sommar ska jag klippa av dem. Här är det återvinning som gäller ;) Men det kommer nog ändå bli rätt bra, för då kommer dom ju bli exakt så som jag vill ha dom!
Nu så ska jag i alla fall ut och sola. Brännan från igår har lagt sig lite, men ska nog ändå smörja in mig för att vara på den säkra sidan, hehe.
Puss på er! ♥


Där är två små på ena knäet också som inte syns så bra i med det benet är rakt ;)
Men aja, ändå rätt snyggt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0