Desert flower

Detta blev kvällens film. Vet inte riktigt vad jag ska skriva om den. I början verkade den vara en vanlig film som handlade om en tjej som flydde från Afrika till London, och som sedan blev upptäckt och blev modell. Men under filmens gång så blev den djupare, man stannade upp och blev mer intresserad. Och den slutade riktigt hemskt.
Så, den är definitivt sevärd, man får sig en tankeställare.
Jag tycker att man borde lyfta fram såna här filmer lite bättre, jag visste inte om att den fanns förrän jag såg den på reklam på teve på Media Markt, av alla ställen?? Det är ju definitivt en bra film att se, den har ett budskap som många andra filmer inte har.
Blev väldigt berörd av filmen, dessutom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0