Skolstart

Okej, jag erkänner att jag inte pallat blogga. Dock så bär min skoldator lite av skulden, för internet har inte fungerat så som jag vill att det ska, och vi får ju inte blogga på skolans stationära datorer... Jäkla regler ;)
Nä, men jag har faktiskt haft en ganska busy vecka, om jag får säga det själv. Måndag, skolstart och träning. Tisdag, skola, och sedan in till Malmö med Alizia, för en sväng på festivalen och sedan fotboll. Som förresten var den bästa matchen av alla mina matcher. Dvs mina tre, haha! Nä men det var grym stämning, och även fast det var en besvikelse att Malmö inte gick vidare, så var alla spelarna grymt imponerande och de gjorde en kanoninsats.
Onsdag, skola, kör, och träning. Första körpasset på två år. Så jäkla kul!!!! Vi sjöng Lucia sånger. Japp, ni hörde rätt. Men det är lika bra, så sitter det som en smäck och är superfint till jul :)
Torsdag, skola och sedan Malmöfestivalen, Rix FM med Chris Medina och Sunrise Avenue bland annat. Skitbra kväll.
Fredag, skola och familjekväll. Vilket var grymt längesen så det var awesome.
Lördag, jobb och kalas hos Jakob för hans pappa och bror. Mysigt.
Söndag, chilla hos Jakob. Har dessutom dragit på mig en förkylning, yey.
Sitter just nu och ska plugga. Har geografiläxa att göra färdigt, natursidor att läsa igenom, danskatext att läsa och kanske förbereda lite inför redovisningar och grejer. Blir en pluggkväll med andra ord.
Nu ska jag go back to the plugg.
Tänkte försöka lägga upp lite bilder från mobilen, men den vill inte samarbeta med mig, så det får väl vänta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0