Ännu en kväll..

Med enbart pluggande. Denna gången danska. Men jag har ganska bra koll nu tror jag, massa glosor har jag pluggat, dags för verb ;)
Det är ju nästan som svenska när man skriver, jag blir förvirrad av gloslistan för det ser svenskt ut, så försöker jag svara på danska, men nä, det var danskt och jag ska svara på svenska :P

Idag har vi suttit på ett tåg och väntat i en kvart på att fem tåg skulle köra förbi. Kom en kvart sent till skolan.
Sen har vi chillat med niorna som skuggade oss, ändå rätt najs. Sedan har vi haft pluggcirkel (hihi) i bibblan, diskuterade massa historia, det var skitbra!
Sen provet då, kändes rätt bra!
Sen kolla lite i Lund med Jakob, fika lite och sen hem. Han åkte för en och en halv timme sen, så nu pluggar jag satan.

Kommer nog inte skriva så mycket i morgon, ber redan om ursäkt för det ;)
Först skola, sluta tidigt jupp! Sen till Coop och utbilda mig lite, sen träning och sen chilla med Camilla och Sandra hela kvällen!
Lördag jobb, sen CHIIILL.
Inser ni hur många gånger jag säger chill? :P

Nä, långt detta inlägget blev!
Mer plugg nu, puss! ♥


Gammal och muppig bild :)

Kommentarer
Postat av: alizia

fukk jakobbbbbbbbbb

2011-02-17 @ 20:38:28
URL: http://aliziaholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0