20 januari

Januari är snart slut, hur sjukt är inte det?
I alla fall så är det torsdag, och den jobbiga delen av veckan är nu avklarad. Fredag i morgon, blir nog ganska chill, slutar tolv så ;)
Sen så blir det hem och sen blir det nog träning förmodligen. Gött. Jag ska få armmuskler till sommaren!! Och fasta lår. Och snygg mage. Och snygg rumpa.
Det är inga små krav jag ställer på mig själv. Ska se till att uppfylla dem också.

Idag så har jag äntligen fått mina svarta jeans!! Köpte ju fel storlek, dumma mig. Köpte även ett armband, en nyckelring och lite smink för det var slut. Cirka hundra kronor för allt haha! Jeansen betalade jag i förrgår.
Ska försöka få en bra bild av jeansen i morgon, så kan jag lägga upp dom någon gång.

Back to plugg i en kvart, sen HANDBOOOOLL. SVERIGE MÅSTE VINNA IDAG!!!


Gammal cambild, men så fin lugg jag hade :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0