Snart måndag

Jupp, då var helgen över och det är snart måndag igen. Dock börjar man nio och slutar tolv i morgon, mhm!
Blir träning efter det, och sen är nog Jakob här på kvällen, mys!
Ska börja plugga i morgon till mitt naturprov också, sånt bullshit, skulle egentligen varit ledig den dagen om jag inte varit sjuk på provdagen..
Men men, man får ta sånt.
Har i alla fall spenderat söndagen hos älskling, vi har chillat oss igenom dagen, och nu ikväll har jag mest kollat på sex and the city serien och ätit popcorn, så nu är jag SJUKT törstig. Ska dricka.
Men, det var nog allt jag hade att säga, hehe.
Ska sova nu, puss på er! ♥


Shit, detta gänget är något jag saknar! Grillkvällen i Sjöholmen, något att minnas! ♥

Kommentarer
Postat av: alizia

hade natta sett bilden hade hon köttat dej hahahahha

2011-01-16 @ 22:42:44
URL: http://aliziaholm.blogg.se/
Postat av: bella

saknar det som fan!<3

2011-01-18 @ 21:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0