Träning och film

Har haft Jakob här som har varit dundersnäll och fixat våran engelskafilm. Tyvärr så sket det sig i slutet, så vi får se om vi kan lösa det nåt på nåt vänster, lär ju få ta med min stora dator till skolan i morgon -.-
Annars så har vi tränat, och det gick ju ganska bra, med tanke på hur mycket vi sprang på gympan, är helt slut.
Denna dagen har varit så jobbig!!
Men men, ska ta en dusch nu, sen ska jag nog lägga mig, är så in i bombens trött.
Ska btw fixa min header snart. Tänkte bilden som är nu + en bild på mig till höger som är lite snyggt inlagd! Får se om jag kan fixa något sånt ;)
Men ska som sagt duscha. Puss! ♥


badrumsbild, gillar vi ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0