Gaaaah

Om cirka 15 timmar så sitter jag på bussen som ska ta mig och 50 andra människor till the big huvudstad!! Jag är skitnervös och astaggad. Jag har aldrig varit där, och om jag skulle hamna själv i en minut kommer jag gå vilse. Alltså, nervöst, och dessutom för en massa andra saker, haha. Men vi får hoppas att det blir bra ändå! Kul ska det bli i alla fall!
Kommer inte uppdatera mer idag, har fullt upp med packning osv. Och i morgon ska vi upp redan klockan sex så då är jag inte så pigg på att skriva.
Så jag får uppdatera igen på söndag kväll eller måndag! Men det klarar ni.
Kommer ta bilder och så, så det kommer komma ut bilder någon gång här.

Ska fortsätta packa nu, puss! ♥




Kommentarer
Postat av: Jossan

hoppas att du har det epic kul i stockholm! Synd att du inte kunde komma igår.. men vi ses på tisdag :D

Jag undrar bara hur man lägger upp du vet sådana låt länkar som du alizia kan. där man kan spela upp musiken på blooggen. hur gör man? puss!

2011-07-24 @ 17:46:55
URL: http://noobjavel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0