Herre min gud!

Det var nog den skönaste joggingrundan jag någonsin sprungit! Det gick så himla bra, för att ha den konditionen jag har! Och när jag väl stannade, var jag så nöjd! Så skönt!

Nu så ska jag ta och göra mig iordning, och sen ska jag kolla lite på House innan jag lägger mig.
I morgon är jag LEDIG. Och sen är det bara TVÅ dagar kvar! Sen:
SEMESTEEEEER
Kommer bli så gött, ska inte göra ett dugg, haha!
Förutom att åka till Stockholm, åka till Ven, cykla dressin, bada i havet, och chilla med polare!
MEN nästan allt detta kräver fint väder, så snälla Gud, om du har internet i himlen och råkar hitta min blogg.
JAG VILL HA FINT VÄDER PÅ MIN SEMESTER.
^^

Puss på er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0