Utekäk

Kom hem för ett tag sen från en restaurang nere i stan. Lite speciell dag idag, för idag fyller min bror 15! Kan knappt tro att min lille plutt till brorsa blir 15. Känns overkligt.. Men å andra sidan så blir ju jag 18 nästa år, det är också ganska sjukt..
Aja, vi åt i alla fall god mat och hade det ganska mysigt, dock blev det lite kyligt där på uteserveringen, så vi fick snabba oss lite grann.
I alla fall väldigt trevligt, och har även kollat på Allsång på Skansen nyss.
Säger bara detta, att Veronica Maggio är faktiskt en grym människa till att sjunga!!

Nu ska jag mest ta det lugnt resten av kvällen, kanske börja på en ny bok eller något.
Är ledig i morgon, rätt så skönt!
Ska iväg i morgon också, men hinner uppdatera innan dess.
Puss på er! ♥


Lägg märke till mina ascoola örhängen. Fick dem av mamma, som hade dem på 80-talet! Coolt eller hur??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0