Sleden helg

Har inte gjort speciellt mycket. Eller ja, lite grann. Spenderade midsommar hemma själv med Jakob och det var supermysigt ^^
På lördagen så åkte vi in till Eslöv för att åka på kusinträff hos Jakobs mormor! Trevligt som bara den, och vi var väl där fram till tio-tiden något sånt. Hem till Jakob igen.
Igår var det ju fint väder, så vi lyckades sola lite grann innan jag skulle jobba. Jobbade till nio igår, men när jag sen gick hem kunde jag gå hem utan jacka i bara linne! Härligt!

Idag är det skitvarmt, har solat lite och så men håller på att få värmeslag så fick ta ett break, haha!
Ska inte göra så mycket idag, möjligtvis träna.

Jaa, vad roligt att läsa om när jag inte gör någonting med livet ^^
Lägger snart upp filmtips ;)
Puss! ♥

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Nice sida! Hur länge har du haft din sida?

2011-07-20 @ 18:06:54
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0