12 maj

Idag är det torsdag, som ni alla redan vet. Jag är ledig idag men det fina sommarvädret tycks ha rymt någonstans, så just nu sitter jag inne. Ska fixa lite med en extern hårddisk, eftersom jag inte får plats med mina filmer på datorn. Men det går rätt bra än så länge!

Ska se sen om det blir lite soligare så sticker jag nog ut och solar lite grann. Hoppas på det!

I morgon är det fredagen den 13:e (aaaaaah!!!!) och jag ska till KÖPENHAMN med min danskagrupp!
Kommer bli så himla kul. Ska ha kameran med mig, så kommer förmodligen bli en massa roliga bilder.
Kommer hem på kvällen någon gång, så det blir inget skrivande i morgon. Men det får ni stå ut med.
Nä, nu ska jag fixa vidare.
Puss på er! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0