Jag + matte = ?????

Okej, har försökt att plugga lite matte, eftersom att jag faktiskt har prov på torsdag (då jag kommer vara ett nagelbitande nervöst freak som är så nervös att jag skakar så mycket att jag inte ens kan skriva).
Men det är jäkligt svårt, därav det nervösa freaket. Tur att Jakob hjälper mig, söte!

Men en roligare grej är att i fredags kväll så var ju jag och älskling på middag och bio. Det blev en tidig middag, redan vid halv sex, men bion började ju sju så det var inget att göra.
Vi såg "This means war" och den var jäkligt rolig :D Tom Hardy är ju grym dessutom. Nä, den filmen kan jag verkligen rekommendera till er allihop, det var humor, action, kärlek, allt! Asbra.

Nu ska jag fortsätta plugga, hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0