Blondinbella!!

Först vill jag säga att bloggen funkar igen, gött!
För det andra vill jag säga att Blondinbella är grym!
Jag läste ett inlägg på Dennis M:s blogg, där han skrev att hon var tjock och en dålig förebild för andra unga tjejer, skriver om fetma och övervikt.
Och jag VET att han vill provocera, men samtidigt är det inte okej att hänga ut personer i sin blogg och VERKLIGEN inte okej att förvränga tjejers ideal så som han gör? Förstår inte riktigt vad problemet är.. Jag har ju fått höra att han själv blivit mobbad när han var yngre, just på grund av utseende och även sexuell läggning. Men en person som lidit så borde faktiskt veta bättre..
Men tillbaka till Isabella. Hon är G R Y M. Hon om någon har ju en sund syn på saken och försöker inte svälta sig för att skaffa sig den "perfekta" kroppen. Hon har en snygg kropp. En kvinnlig kropp.
(I och för sig kan man ju förstå varför inte Dennis M gillar kvinnliga kroppar, men detta hör inte till saken....)
Förstår helt ärligt inte hur man kan säga att denna människan är tjock? Hon har jättefin kropp.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Dennis M är dum i huvudet helt ärligt!

2012-02-02 @ 12:18:47
URL: http://dajanaramic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0