Bra dag

Idag har det varit en väldigt bra dag, enligt mig!
Vaknade tidigt, käkade lite frulle, begav mig till skolan. Fick en übergod kaka på danskan, typ sockerkaksliknande botten med en choklad- och kokosblandning på toppen. Great!
Andra lektionen, historia. Fick tillbaka provet som vi gjorde i fredags, och jag fick mvg. Yeah!
Tredje lektionen, kultur, bekantade oss med vår nya lärare, och chillade lite.
Sen blev klockan halv ett, och då slutade jag, mohahaha!

Kom hem, åt lite lunch/fika, sen stack jag ut på fotorunda, som sagt!

Och nu har mina nagelgrejer kommit!!!!!!!!!!

Just nu sitter jag och lyssnar på Den svenska björnstammen och måglar naglarna. Ska träna ikväll.
Kan denna dag bli bättre???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0