Helgen

Tjena! Nu har jag inte skrivit på ett par dagar, men jag har jobbat och umgåtts med min älskling! I går så jobbade jag, som sagt, och stack sedan hem för att välkomna mina föräldrar hem från Göteborg där de varit och sett Bruce Springsteen. En något avis Amanda som skriver detta, jaaa! Sen så kollade jag mest på film och käkade godis, hehe! Idag så har jag och älskling myst hemma, och sen åkt iväg till Nova en sväng. Jag köpte en kalender till skolan (sista året på Katte, kan knappt fatta) och en fläkt, haha. Sen kollade vi på bio, Batman. En sjukt grym film som absolut är sevärd! Fast man ska helst se de andra filmerna först. Men aja, en snabb update om helgen var på sin plats, och nu ska jag sova, för i morgon är det dags att jobba! Kramar på er! Random bild, men ja, os startade ju nu igår eller när det var, och så här känner jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0