Borde plugga...

Ja, som sagt.. Med två prov och ett tal nästa vecka så borde det egentligen vara min prio ett. Men jag har ingen motivation nu när det är så fint väder och snart sommarlov. Typ tre veckor kvar, om ens det??
Vem orkar plugga då liksom, haha!

Så istället har jag suttit och kollat runt på tutorials för naglar, har hittat en som är awesome som jag ska göra när jag tröttnat på mitt nuvarande. Och jag brukar ju tröttna rätt fort (cirka tre dagar, haha). Men jag har ändå kvar det tills det blir fult.

Nä, nu ska jag plugga! Och göra lite situps samtidigt kanske? ;) Man får ju inte ligga på latsidan!


Pretty old picture of moi!

Haha, förresten så insåg jag att jag inte alls är van att sitta och knappa på tangentbord. Jag bloggar ju alltid från telefonen nuförtiden. Man måste ju trycka helt hårt på datorn, HAHA! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0