Ny kategori!

Okej, nu har jag skapat en ny kategori, som heter Naglar :) Jag tänkte att det var ju bara på tiden, eftersom jag fixar så mycket med mina naglar, och lägger upp en massa bilder på det! Jag har dock inte orkat lägga över alla inlägg från min standardkategori till den nya kategorin, men det kommer ju nya efterhand ;)
Där ligger dock ett par gamla inlägg just nu, men dem har ni redan sett förmodligen hehe!
Annars kan ni ju ta en titt för skojs skull :)

Och som en liten parentes, så har jag nyligen skickat iväg en beställning på Nail Art Pearls. Kommer bl awesome!


Detta är paketet som jag skickat efter, och förhoppningsvis (med lite nybörjartur) så kommer resultatet bli så här:

COOLT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0